Szállítás

Szállítás

Minden Urtopia szállítmányt gondosan becsomagolunk, hogy biztosítsuk a legjobb állapotot. Ennek ellenére, ha bármi történik, kérjük, írjon a support@newurtopia.com címre a lehető leghamarabb, és tudassa velünk. Nagy büszkeséggel tölt el minket az ügyfélszolgálat, és azt szeretnénk, hogy minden vásárlónk elégedett legyen termékeink és szolgáltatásaink minőségével.
A termékeket a megrendelés elfogadásának időrendi sorrendjében szállítjuk a megadott címre, feltéve, hogy a cím hiánytalan, és megfelel az adott országok és régiók szállítási korlátozásainak és előírásainak. A szállítási/kézbesítési dátum minden termék rendelési oldalán fel van tüntetve.
Az Urtopia hivatalos online áruháza csak az Egyesült Államok és Európa kontinensén belüli szállítási címekre értékesít elektromos kerékpárokat, más országokba és régiókba nem érhető el.

1. Mennyibe kerül a szállítás?

A kerékpárok szállítása ingyenes, a kiegészítők szállítása pedig a tartózkodási helyedtől függ. A rendelés teljes szállítási költségét a pénztárnál láthatod.

2. Mikor érkezik meg a rendelésem?

A kerékpárok várható szállítási idejét a rendelési oldalon ellenőrizheted. Amikor a rendelésed elhagyja raktárunkat, kapsz egy e-mailt egy követési számmal – ezzel követheted a rendelésed útját az ajtódig. Nemzetközi szállítási partnerekkel dolgozunk együtt, hogy a rendelésed a lehető leghamarabb eljusson hozzád, de a szállítási idő a rendelés helyétől függően változhat.

Visszaküldés és csere

1. Érkezéskor fellépő sérülés/hiba

Az érkezéskor észlelt sérülés/hiba ("DOA") itt a termék érkezéskor észlelt megjelenési, funkcionális vagy szerkezeti hiányosságokra utal, amelyek megakadályozzák a termék rendeltetésszerű használatát. Győződjön meg róla, hogy a dobozt a kézhezvételtől számított 14 napon belül ("ellenőrzési időszak") kibontja és megvizsgálja az árut. Ha bármilyen problémát talál a doboz kinyitásakor, beleértve a megjelenési, funkcionális vagy szerkezeti hiányosságokat is, kérjük, NE használja a terméket, és a lehető leghamarabb jelentse nekünk. Ha a kerékpár tesztelése után bármilyen problémát talál, akkor csak a funkcionális vagy szerkezeti problémákat fogadjuk el DOA-ként, kivéve a használatból eredő megjelenési hibákat. Az Urtopia INGYENES visszaküldést vagy cserét biztosít a vizsgálati időszakon belül bejelentett DOA árukra. Ha a vizsgálati időszak alatt nem jelentenek problémát, a terméket megjelenésében, működésében és szerkezetében jónak tekintjük.

2. Visszaküldés/Csere indoklás nélkül

Az Urtopia a termékek kézhezvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elfogadja a visszaküldést/cserét. Minden terméket eredeti csomagolásban kell visszaküldeni, és be kell tartani a rögzítési és védelmi utasításainkat. Felhívjuk figyelmét, hogy a felújított kerékpárok nem jogosultak visszaküldésre, csak cserére.

2.1 Nem használt áruk

2.1.1 Elutasított szállítmány

A már feladott rendeléseket nem tudjuk módosítani, visszatartani vagy törölni. Ha megtagadja a kézbesítést, 99 dolláros fix díjat számítunk fel elektromos kerékpáronként a szállítási költségek részleges fedezésére.

2.1.2 Visszaküldés/Csere bontatlan dobozzal

Ha bontatlan dobozzal küldi vissza/cseréli ki az árut, felszámítjuk a szállítási díjat (amennyiben engedélyezi nekünk a szállítás megszervezését) , valamint az esetleges kártérítést, ha bármilyen termék elveszik vagy megsérül. A visszaküldés előtt feltétlenül készítsen fényképeket a csomagolásról.

2.2 Használt áruk

Ha felbontott dobozzal küldi vissza/cseréli ki az árut, felszámítjuk a szállítási díjat (amennyiben engedélyezi nekünk a szállítás megszervezését) és a 99 dolláros újracsomagolási díjat, valamint a használatból vagy sérülésből eredő alkatrészek felújítási költségét. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a szénszálas anyagon lévő karcolások vagy horpadások javíthatatlanok, ezért legyen óvatos az elektromos kerékpár tesztelésekor.

3. Díjak és visszatérítések

3.1 Szállítási költség

Csak a DOA tokok esetében biztosítunk ingyenes szállítást. Más tokok szállítási költségét a vevőnek kell fizetnie. Logisztikai hálózatunkon keresztül azonban mindig tudunk segíteni alacsonyabb szállítási költségek elérésében.

3.2 Csomagolás és védelem

A másodlagos sérülések elkerülése érdekében minden terméket eredeti csomagolásban kell visszaküldeni, és be kell tartani a rögzítési és védelmi utasításainkat. Kérjük, őrizze meg az eredeti csomagolást a kézbesítési időszakon belül. Ha elveszíti, az Ön költségére más csomagolási lehetőségeket tudunk biztosítani.

3.3 Kockázat az úton

A visszaküldési folyamat során a nem megfelelő csomagolás vagy a logisztikai beszállító cselekedetei/mulasztásai miatt keletkezett bármilyen veszteség/kár a vásárlót terheli. A beérkezett csomagot gondosan megvizsgáljuk, és a kárfelmérés eredményéről jelentést teszünk.

3.4 Visszatérítések

Minden visszatérítést a visszaküldött áruk kézhezvételét követően azonnal feldolgozunk. További részletekért kérjük, tekintse meg a " visszatérítési szabályzatot ".

4. Vásároljon nem hivatalos csatornákon keresztül

Felhívjuk figyelmét, hogy minden forgalmazónk, kereskedőnk, partner kerékpárüzletünk vagy más e-kereskedelmi platformunk saját visszaküldési és cserepolitikát és eljárást határoz meg. Más csatornákon keresztül vásárolt termékeket nem fogadunk el vissza. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a vásárlás helyével a visszaküldési/cserepolitikájukról.

5. Jogi nyilatkozat

Ez a visszaküldési és cserepolitika kizárólag az Urtopia hivatalos weboldalán és üzleteiben lebonyolított értékesítésekre vonatkozik, beleértve a közvetlen fizetést és a lízingmegrendeléseket is. Az Urtopia fenntartja a jogot a fenti feltételek értelmezésére.

Bármilyen kérdéssel a termékek visszaküldésével kapcsolatban, kérjük, írjon bestebike@bestebike.hu címre.